Για ποιον λόγο θα αγόραζες smartphone; Ποιο είναι το στοιχείο αυτό που θα σε έκανε να προτιμήσεις μία συσκευή έναντι του ανταγωνισμού; Η οθόνη–ελικοδρόμιο; Η κάμερα των 149,84 MP; Τα κάμποσα GB RAM; Ο δεκαεξαπύρηνος επεξεργαστής; Η αναγνώριση κόρης, δακτυλικού αποτυπώματος και φωνής; Αμ δε… Έρευνα που διενεργήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία, κατέδειξε πως οι καταναλωτές κοιτούν πρώτα απ’ όλα κάτι πολύ απλό αλλά καθ’ όλα βασικό: τη μπαταρία!
Σε έρευνα που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία από τη GMI και στην οποία συμμετείχαν περί τα 1.000 άτομα, που λες, το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό σε ένα smartphone προέκυψε η μπαταρία με το συντριπτικό ποσοστό του 89%! Μόλις το 11% απάντησε πως είναι κάτι που δεν επηρεάζει (πολύ ή λίγο) την απόφασή του. Δεύτερη στη λίστα ήταν η μάρκα του τηλεφώνου με ποσοστό 68% ενώ αμέσως μετά ακολούθησε η ταχύτητα του επεξεργαστή με 67%. Στον «πάτο» η υποστήριξη 4G και το NFC για τις ανέπαφες πληρωμές με 36% και 20% αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά τη διαφορά ανδρών-γυναικών στις απαντήσεις, η μεγαλύτερη απόκλιση παρατηρήθηκε στη συνδεσιμότητα του κινητού με άλλες συσκευές όπου οι άνδρες τη θεώρησαν σημαντική σε ποσοστό 64%, την ώρα που για τις γυναίκες το νούμερο έπεφτε στο 50%. Σύμπνοια απόψεων και κριτηρίων παρατηρήθηκε αντίθετα στο θέμα της μπαταρίας με τους άνδρες να την επιλέγουν σε ποσοστό 88% και τις γυναίκες σε 90%.
Μιλώντας για έρευνες, πολύ ενδιαφέρον έχουν τα κριτήρια επιλογής αλλά βάσει του λειτουργικού της συσκευής (iOS, Android & Windows). Σε έρευνα που διενέργησε η IDC (άλλη αυτή τη φορά), βλέπουμε για παράδειγμα ότι το μέγεθος της οθόνης παίζει ρόλο για το 37% των κατόχων Android και το 34% εκείνων Windows Phones, την ώρα που για τους έχοντες iOS συσκευή το ποσοστό πέφτει –φυσιολογικά- στο 22%. Το tweet που ακολουθεί τα λέει όλα:
IDC survey finds “Top 10 Smartphone Purchase Drivers” (Source: IDC’s ConsumerScape 360) (by IDC Michael DeHart) pic.twitter.com/AS2VjrEF2x
— Francisco Jeronimo (@fjeronimo) May 12, 2014
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.