Με τη ραγδαία αύξηση των Κοινωνικών Δικτύων, η επικοινωνία των χρηστών έχει στραφεί κυρίως προς τα εκεί. Facebook chat, Twitter DM, Instagram Direct, είναι μερικές από τις λειτουργίες των Social Media οι οποίες επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία μεταξύ των χρηστών. Ποιος θα πίστευε πως social εφαρμογές με αποκλειστικό σκοπό την άμεση επικοινωνία θα μπορούσαν να κερδίσουν έδαφος με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό;
Η εφαρμογή WhatsApp Messenger ή πιο απλά WhatsApp, έχει καταφέρει κάτι πολύ σπουδαίο. Μέσα σε περίπου 10 μήνες, έχει αυξήσει τους χρήστες της από 200 εκατομμύρια τον Απρίλιο του 2013 σε 430 εκατομμύρια τον Ιανουάριο του 2014. Αύξηση πάνω από το διπλάσιο. Αυτόματα, συνεπάγεται και η αύξηση των ημερήσιων μηνυμάτων των χρηστών από 20 δις τον Απρίλιο του 2013 σε 50 δις τον Ιανουάριο του 2014.
Φαίνεται πως οι χρήστες των Κοινωνικών Δικτύων προτιμούν πολλές φορές να ξεφεύγουν από το «θόρυβο» των δημοσιεύσεων και να χρησιμοποιούν εφαρμογές οι οποίες καλύπτουν ακριβώς την ανάγκη τους για επικοινωνία, όπως είναι π.χ. το WhatsApp ή το Viber. Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως δεν είναι όλοι οι κάτοχοι smartphone και tablet συσκευών χρήστες Κοινωνικών Δικτύων, επομένως η ανάγκη για επικοινωνία μέσω WiFi ή 3G/4G φαίνεται ιδανική μέσω των προηγούμενων social εφαρμογών.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.