Είναι γνωστό ότι ο Elon Musk είναι μια εκκεντρική προσωπικότητα και συχνά οι δηλώσεις του προκαλούν αντιδράσεις. Ωστόσο, τα αντισημιτικά σχόλια των τελευταίων ημερών δε θα πλήξουν μόνο το κύρος του, αλλά και τα έσοδα του Χ.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Axios, η Apple «πάγωσε» ολόκληρο το διαφημιστικό budget της στο X, παλαιότερα γνωστό ως Twitter, μετά από τα αντισημιτικά σχόλια που έκανε ο Elon Musk την Τετάρτη. Αρκετές εταιρείες εγκατέλειψαν την πλατφόρμα μετά την εξαγορά του Twitter από τον Musk, η Apple όμως συνέχισε να πληρώνει για διαφημίσεις και παρέμεινε ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιστικούς συνεργάτες του Twitter. Το Μάρτιο, ο Musk ευχαρίστησε την Apple για την υποστήριξή της, αποκαλώντας την εταιρεία έναν από τους «μεγαλύτερους διαφημιστές» του Twitter.
Σημειώνεται ότι η Apple είχε σταματήσει προσωρινά να διαφημίζεται στο X / Twitter τον Νοέμβριο του 2022, απειλώντας ότι θα αφαιρέσει το Twitter από το App Store.
Η πρόβλημα επιλύθηκε όταν ο Musk συναντήθηκε με τον CEO της Apple, Tim Cook, στο Apple Park λίγο αργότερα. Στη συνέχεια, ο Musk ισχυρίστηκε ότι η Apple δεν είχε απειλήσει ποτέ να αφαιρέσει το X/Twitter από το App Store, αλλά επρόκειτο για «παρεξήγηση». Μετά από αυτό το περιστατικό, η Apple ξανάρχισε τη διαφήμιση και φέρεται ότι ξόδεψε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στο Twitter το 2022. Δεδομένων των τελευταίων σχολίων του Musk, δεν είναι σαφές εάν η Apple θα συνεχίσει τη διαφήμιση στο μέλλον. Ο Cook δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι αξιολογεί «συνεχώς» εάν η Apple πρέπει να αγοράσει διαφημίσεις στο κοινωνικό δίκτυο.
Διαβάστε επίσης:
Ρεκόρ Guinness για γυναίκα που εμφύτευσε 52 chips στο σώμα της