Το πολυσυζητημένο headset Vision Pro, το οποίο ανακοίνωσε η Apple στο WWDC πέρυσι, είναι γνωστό ότι σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας στο spatial computing και αναμένεται να γίνει διαθέσιμο στις ΗΠΑ στις 2 Φεβρουαρίου. Οι προπαραγγελίες μάλιστα ξεκινούν από σήμερα, 19 Ιανουαρίου, και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταβάλουν το ποσό των 3.499 δολαρίων για την έκδοση των 256GB αποθηκευτικού χώρου, προκειμένου να το αποκτήσουν.
Πρόσφατα δημοσιεύματα ωστόσο μεταφέρουν κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το νέο gadget. Οι πρώτοι χρήστες που θα πάρουν στα χέρια τους το headset, θα ανακαλύψουν ότι μερικές από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές λείπουν από το app store του συστήματος. Σύμφωνα με το Bloomberg, το YouTube και το Spotify της Google, ακολουθώντας τα χνάρια του Netflix, δεν σκοπεύουν να αναπτύξουν μια εφαρμογή για το visionOS, την πλατφόρμα της συσκευής, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή. Ένας εκπρόσωπος του YouTube ανέφερε σε δημοσιογράφους ότι δεν πρόκειται να καταστήσει την iPad εφαρμογή η εταιρεία διαθέσιμη για download στο headset προς το παρόν.
“Οι χρήστες του YouTube θα μπορούν να χρησιμοποιούν το YouTube στο Safari στο Vision Pro κατά την κυκλοφορία”, δήλωσε συγκεκριμένα ο εκπρόσωπος. Όσο για το Spotify, πηγή αναφέρει ότι δεν σκοπεύει να κάνει την εφαρμογή του για iPad διαθέσιμη για λήψη και στο Vision Pro.
Διαβάστε επίσης:
Νέα σειρά Samsung Galaxy S24: Ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ – Digital Life!