Ο φανατισμός λένε πως είναι η σύφιλη του πνεύματος, αλλά το 2CV έχει τον τρόπο να αυτοεξαιρείται. Ακόμη και σήμερα έχω σε κάποιο file του σκληρού μου την εικόνα ενός 2CV ριγμένο στα γαλλικά λιβάδια που μου έχει μείνει από παιδί. Αν σου πω ότι έχω σταματήσει να πληκτρολογώ για να θυμηθώ ποιο αυτοκίνητο ήταν πιο άνετο από αυτό θα το πιστέψεις; Ε, λοιπόν κανένα. Για αυτό και το επανακυκλοφορούν. Το revolte –έτσι το λένε– το προορίζουν για ανταγωνιστή του mini της BMW και του Fiat 500. Θα έχει πίσω πόρτες που ανοίγουν ανάποδα και το υποδεέστερο υλικό στην καμπίνα του θα είναι το αλουμίνιο – εδώ θα βρεις μέχρι και βελούδο. Η επιτομή του design όμως έρχεται από την τριθέσια διάταξη, που μεταξύ μας, δεν θα θέλαμε να περάσει στην παραγωγή. Και όμως αυτό δεν αρκεί να του μειώσει την αξία. Γιατί το revolte είναι τόσο καλό όσο φαίνεται. Και για να ξέρεις το deja vu που εκπέμπουν τα κλασικά Citroen είναι κάτι σαν οιδιπόδειο που παίζει να μην ξεπεράσουμε και ποτέ. Και επειδή οι Γάλλοι δεν θέλουν να σε χάσουν, έχουν φροντίσει να κρατήσουν όλα τα ορίτζιναλ στοιχεία με bonus μερικά ακόμη που ομιλούν στο mass market. Θα σεβαστώ όμως την επιθυμία σου για πραγματικά επιχειρήματα προκειμένου να το κάνεις δικό σου, για αυτό σημείωσε το εξής: Η υβριδική λειτουργία του σώζει την τσέπη σου. H δυνατότητα αποκλειστικής χρήσης του με ρεύμα… γενικώς. Αν έχεις την υπομονή μπορείς να κάνεις και εσύ ένα δικό σου, τώρα που η Citroen πήρε τα πάνω της και το μόνο που μπορεί να την σταματήσει είναι η ίδια της η φαντασία.