Η Samsung σε μία πρόσφατη διαφήμισή της “τρόλαρε” μια ολόκληρη δεκαετία iPhone, πετυχαίνοντας να συγκεντρώσει έως τώρα σχεδόν 23 εκατομμύρια views στο YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=R59TevgzN3k
Πέρα όμως από την “αιώνια αντίπαλο” της Apple, φαίνεται ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση ιντρίκαρε και προκάλεσε την αντίδραση και άλλων μεγάλων αντίπαλων εταιρειών.
Η Motοrola, για παράδειγμα, εμπνευσμένη από την Samsung, κυκλοφόρησε μια διαφήμιση για το Z2 Play στην οποία ο ιδιοκτήτης ενός smartphone (στην προκειμένη περίπτωση Samsung) ανακαλύπτει ότι η Motorola προσφέρει ένα πιο ισχυρό τηλέφωνο!
Δείτε το video και τη “διαφημιστική μάχη” των εταιρειών που συνεχίζεται.
https://www.youtube.com/watch?v=Dw7verGkl5c