Σύμφωνα με τελευταία στοιχεία της International Data Corporation (IDC), για την παγκόσμια αγορά των wearables το 2020, η Apple βρίσκεται στην κορυφή με μερίδιο αγοράς 34,1% και αύξηση πωλήσεων κατά 35,9% σε ετήσια βάση. Η Xiaomi τερμάτισε το 2020 στη δεύτερη θέση της κατάταξης των πιο ισχυρών παικτών της αγοράς των wearable συσκευών, πετυχαίνοντας μερίδιο 11,4% και αύξηση πωλήσεων 21,7% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.
Η Huawei ήταν – για το σύνολο της χρήσης του 2020 – ο τρίτος πιο δυνατός κατασκευαστής από πλευράς πωλήσεων wearables με το μερίδιο της εταιρείας να διαμορφώνεται σε 9,8% και τις πωλήσεις να εκτοξεύονται κατά 50,7%. Από κοντά ακολούθησε η Samsung στην τέταρτη θέση της κατάταξης με μερίδιο αγοράς 9% και αύξηση πωλήσεων κατά 27,3% για το σύνολο της περασμένης χρήσης.
Η Fitbit συμπλήρωσε την πεντάδα των πιο ισχυρών κατασκευαστών στην αγορά των wearables το 2020 με μερίδιο 2,9%, αλλά σημαντική μείωση πωλήσεων κατά 18,8% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.
Οι υπόλοιποι κατασκευαστές μοιράστηκαν το 32,9% της αγοράς, ενισχύοντας το 2020 τις πωλήσεις τους κατά 24,7%.
Τέλος, σημειώνεται ότι το 2020 οι συνολικές πωλήσεις σε τεμάχια ανήλθαν στα 450 εκατ. wearable συσκευές. Ο αριθμός αυτός είναι αυξημένος κατά 28,4% και δείχνει τη θετική δυναμική που ανέπτυξε η αγορά των wearables, εν μέσω πανδημίας.