17.6 C
Athens
Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024
More

    Cloud CRM για τα πιο ασφαλή δεδομένα πελατών

    Οι πάροχοι που προσφέρουν λύσεις cloud, διαθέτουν ασφαλείς πλατφόρμες και εγγυώνται τα δεδομένα σας. Όχι μόνο βοηθούν τις επιχειρήσεις να ασφαλίσουν τα δεδομένα των πελατών, αλλά προσφέρουν πρόσβαση σε αυτά από οποιαδήποτε τοποθεσία. Ένα σύστημα cloud CRM μπορεί να διαχειριστεί πολύ πιο αξιόπιστα τα δεδομένα σε σχέση με ένα on-premise CRM.

    Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του cloud CRM, όπως αυτό της Softone είναι πως τα δεδομένα διασφαλίζονται με διαφορετικές μεθόδους κρυπτογράφησης. Οι πάροχοι cloud λύσεων διαθέτουν ειδικούς ασφαλείας που χρησιμοποιούν σύγχρονα συστήματα κρυπτογράφησης για να κρατήσουν ασφαλές το CRM σας.

    Άμεσο αντίκτυπο στη φήμη

    Τα εταιρικά δεδομένα που βρίσκονται σε κάποιο on-site data center αποτελούν συχνά αντικείμενο κυβερνοεπιθέσεων. Οι πάσης φύσεως ιοί είναι ένας ακόμα κίνδυνος για τα πολύτιμα δεδομένα των πελατών, συμπεριλαμβανομένων και των πληροφοριών τους. Η απώλειά τους θα έχει άμεσο αντίκτυπο στη φήμη της επιχείρησης και στην περίπτωση του on-site CRM, δεν θα μπορείτε να παρακολουθείτε τη λύση όλο το 24ωρο, εκτός κι αν η επιχείρηση διαθέτει τους απαιτούμενους πόρους.

    Στην περίπτωση του cloud CRM, ο πάροχος διαθέτει το εξειδικευμένο προσωπικό που θα φροντίσει ώστε τα δεδομένα σας να παραμείνουν ασφαλή και θα αναλάβει -άμεσα- δράση εφόσον ανιχνευθούν οποιασδήποτε φύσης απειλές. Ο πάροχος χρησιμοποιεί backup για να επαναφέρει τα δεδομένα εφόσον το σύστημα κρασάρει εξαιτίας ιών, αποδεικνύοντας πως το cloud CRM είναι η βέλτιστη επιλογή για την αποθήκευση on-site δεδομένων.

    Διασφαλίζοντας το cloud CRM

    Μια Software as a Service (SaaS) εταιρεία διαθέτει ειδικούς και προσωπικό συντήρησης του υψηλότερου επιπέδου, που προσφέρουν ασφάλεια δεδομένων για το cloud CRM ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε διαρροή.

    Προκειμένου να εξασφαλιστεί πως το cloud είναι ασφαλές, υπάρχουν πρωτόκολλα ασφαλείας που αφορούν δεδομένα και πρόσβαση. Για την ασφάλεια του CRM στο cloud, καλό θα είναι η επιχείρηση να δώσει βάση στα ακόλουθα σημεία:
    – Ισχυρό password
    – Εβδομαδιαία αλλαγή password
    – Περιορισμός και καταγραφή του αριθμού των ατόμων με πρόσβαση στο cloud.

    Σημαντική παράμετρος

    Είτε αναφερόμαστε σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις είτε σε μεγάλες πολυεθνικές, το CRM είναι σημαντική παράμετρος για το business τους. Η συνεργασία με κάποιον πάροχο που θα προσφέρει μέγιστη προστασία για το CRM, είναι εξαιρετικά σημαντική. Και οι εταιρείες που προσφέρουν συστήματα cloud CRM διαχειρίζονται αποτελεσματικά την πιθανότητα εμφάνισης κινδύνου ή κενών ασφαλείας, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες τους δεν θα αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε προβλήματα στις λύσεις τους.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles