Βρισκόμαστε λίγο πριν να εκπνεύσει το 2021 και ως είθισται μπορούμε πλέον να έχουμε μια σφαιρική εικόνα για το ποιες ήταν οι τάσεις της αγοράς, αλλά και για τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Σύμφωνα με την Sensor Tower και το 2021 οι χρήστες Android και iOS δαπάνησαν ένα πολύ μεγάλο ποσό στις αγορές mobile εφαρμογών (Android και iOS). Μάλιστα, οι χρήστες ξόδεψαν περισσότερα χρήματα σε εφαρμογές σε σχέση με το 2020.
Συνολικά, μέσα στο 2021 ξοδεύτηκαν 133 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μια αύξηση που ανήλθε στο 20% σε σχέση με το 2020 (111.1 δισεκατομμύρια δολάρια). Σύμφωνα με τα δεδομένα της Sensor Tower, οι χρήστες των προϊόντων της Apple κατέβαλλαν το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 85.1 δις. δολαρίων (17.7% μεγαλύτερη αύξηση σε σύγκριση με πέρσι), ενώ το Google Play έπιασε ένα νούμερο στα 47.9 δις. δολάρια (23.5% περισσότερες πωλήσεις σε σχέση με το 2020).
Ο συνολικός αριθμός των installs και στα δύο app stores αυξήθηκε κατά 0.5%, με το Google Play να «μετράει» 111.3 δισεκατομμύρια εγκαταστάσεις, ενώ το App Store έπιασε 32.3 δισεκατομμύρια installs. Με βάση τα στοιχεία τα δεδομένα της Sensor Tower, το TikTok είναι η εφαρμογή που κατέβηκε τις περισσότερες φορές μέσα στο 2021 τόσο σε iOS, όσο και σε Android, ενώ τη δεκάδα συμπληρώνουν τα Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger, Telegram, Snapchat, Zoom, CapCut και Spotify.