Το Facebook ξεκίνησε τις δοκιμές μιας νέας call-to-action επιλογής με κάποιες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εντός των ΗΠΑ. Πιο συγκεκριμένα, η επιλογή «Buy» επιτρέπει στις επιχειρήσεις να πωλούν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των δημοσιεύσεων των σελίδων στην Αρχική Σελίδα και στις διαφημίσεις, χωρίς οι χρήστες να εγκαταλείπουν ούτε δευτερόλεπτο το Κοινωνικό Δίκτυο.
Οι χρήστες οι οποίοι βλέπουν την επιλογή «Buy» μπορούν να αγοράζουν τα προϊόντα δίνοντας τα απαραίτητα στοιχεία μαζί με τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας. Το Facebook υπόσχεται πως δε θα μοιραστεί τις πληροφορίες των χρηστών με τους διαφημιστές και πως οι χρήστες θα μπορούν να αποθηκεύουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας για μελλοντικές αγορές.
Αυτή τη στιγμή το Facebook δε χρεώνει τη δοκιμαστική λειτουργία στις επιχειρήσεις, όμως μελλοντικά μπορεί να δεσμεύσει τις επιχειρήσεις με ποσοστό από κάθε πώληση. Είναι σημαντικό να τονίσουμε πως και το Twitter δοκιμάζει αυτή τη στιγμή αντίστοιχη επιλογή στα tweets, οπότε το e-commerce οδεύει για τα καλά προς τα Social Media.