20.6 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024
More

    JBL: Νέα inspiring καμπάνια με τίτλο «Believe in yourself – Start now!»

    H WaveMotion A.E, Επίσημος Διανομέας για την Ελληνική αγορά, των lifestyle προϊόντων ήχου της JBL παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της «Believe in yourself – Start now!» Με την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές, μπαίνουμε σε σειρά για νέα ξεκινήματα. Από την προετοιμασία για το φθινόπωρο, το άνοιγμα των σχολείων, ή την εγγραφή στο πανεπιστήμιο, μέχρι κάποιο νέο χόμπι, ένα άθλημα ή μια καλή συνήθεια, η JBL είναι η καλύτερη παρέα.

    Μέσα από τη νέα αυτή inspiring καμπάνια η JBL σε προτρέπει να πιστέψεις στον εαυτό σου και να αρχίσεις να κάνεις ό,τι πραγματικά θέλεις, ό,τι ανέβαλλες μέχρι τώρα ή ό,τι φοβήθηκες να ξεκινήσεις. Στην περιπέτεια της επιτυχίας και των στόχων που εσύ καθορίζεις, η JBL βρίσκεται στο πλευρό σου και σε εμψυχώνει σε κάθε σου όνειρο μέσα από τα κορυφαία προϊόντα που δημιούργησε για εσένα.

    Η JBL γίνεται συνοδοιπόρος στα όνειρα που έχεις βάλει στόχο να πραγματοποιήσεις! Αν επιθυμείς να περάσεις στιγμές με την οικογένειά σου, απολαμβάνοντας ταινίες και βραδιές μουσικής, στη JBL θα βρεις ηχεία και soundbars με θρυλική ποιότητα ήχου για να μην χάσεις την αίσθηση που θες να νιώσεις. Αν, από την άλλη, πήρες απόφαση να ξεκινήσεις να αθλείσαι και να χτίσεις τη φυσική σου κατάσταση, τα αδιάβροχα ακουστικά σου δίνουν την ευκαιρία να κυνηγήσεις το όνειρό σου ακόμα και την πιο βροχερή μέρα. Αν ο στόχος σου είναι να ανακαλύψεις τον κόσμο και να κλείσεις το πολυπόθητο ταξίδι που πάντα ήταν στο μυαλό σου αλλά ανέβαλλες, με τη JBL δεν παίρνει αναβολή.

    Η καμπάνια βασίζεται στο storytelling. Αποτελείται από ιστορίες που απεικονίζουν τα μοντέλα JBL στο πλευρό των ανθρώπων που παλεύουν για τον στόχο τους. Κάθε ιστορία παρουσιάζει έναν διαφορετικό στόχο, αφού σκοπός της καμπάνιας είναι να αναδείξει όσο το δυνατόν περισσότερους στόχους για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Έτσι, αλλάζει και ο τίτλος της κάθε φωτογραφίας: Start Running, Start Exploring, Start Growing, Start Travelling, κλπ. Το κεντρικό μήνυμα «Believe in yourself» μένει πάντα ίδιο. Στην καμπάνια θα συμμετέχουν άνθρωποι που ξεκίνησαν, προσπάθησαν, πέτυχαν και σήμερα αποτελούν πρότυπο. Θα μιλήσουν για την πορεία τους και θα μας εμπνεύσουν με το πώς πίστεψαν στον εαυτό τους και τα κατάφεραν. Σκοπός είναι να πολλαπλασιαστεί το μήνυμα πως, αν πιστέψεις στον εαυτό σου, μπορείς να τα καταφέρεις πολλά! Όποιος και αν είναι, λοιπόν, ο στόχος σου, η JBL είναι εδώ για να σε βοηθήσει να τον πετύχεις.

    Η καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσεις, είναι τώρα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να πιστέψεις στον εαυτό σου. Άκου την καρδιά σου και ξεκίνα!

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles