Η Apple κατάφερε να καταλάβει μερίδιο 50% στην αγορά smartwatches (49% για να είμαστε απολύτως ακριβείς) την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με σχετικό report της Canalys, αποστέλλοντας συνολικά 11,9 εκατομμύρια συσκευές. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Fitbit με ποσοστό 17% και ακολουθεί η Samsung με 15%.
Αναφερόμενοι στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, η έκθεση επισημαίνει ότι ήταν το καλύτερο για το Apple Watch, με την Apple να διαθέτει 6 εκατομμύρια συσκευές (ανάπτυξη 12% σε σχέση με την περασμένη χρονιά).
“Το Apple Watch έδωσε έσοδα πάνω από 2,6 δισ. δολάρια στο Cupertino για το 4ο τρίμηνο, ποσό που αποτελεί το 80% των συνολικών εσόδων από τα smartwatches” σημειώνει το report και κάπως έτσι η Apple κυριαρχεί στην αγορά, χωρίς πάντως να έχει και “τρελό” ανταγωνισμό.