BREAKING

0

Τα μερίδια των κατασκευαστών στην αγορά των Smartwatch

Picture4

Η Apple εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αγορά smartwatches με μερίδιο 41%, σύμφωνα με τα  τελευταία στοιχεία για το 2ο τρίμηνο 2018 που καταγράφονται σε σχετική μελέτη - Counterpoint: Global Smartwatch Tracker.

Οι αναλυτές αποδίδουν την πορεία της Apple στη στρατηγική που υιοθέτησε το 4ο τρίμηνο του 2017, ενισχύοντας τα χαρακτηριστικά των smartwatches της σε λειτουργίες. Παράλληλα, το μερίδιο της έχουσας τη δεύτερη θέση στην παγκόσμια αγορά Fitbit αυξήθηκε από 8% το 2ο τρίμηνο του 2017 σε 21% την ίδια περίοδο του τρέχοντος έτους. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Fossil, με την Amazfit - ανήκει στην κινεζική OEM Huami, η οποία με τη σειρά της είναι ο κατασκευαστής φορητών προϊόντων για τη Xiaomi - να έπεται με μερίδιο 4%, γεγονός που τη βάζει μεταξύ των μεγαλύτερων κατασκευαστών παγκοσμίως.

Στο μεταξύ, οι πωλήσεις της Garmin αυξήθηκαν κατά 35% σε ετήσια βάση το 2ο τρίμηνο του 2018, με την εταιρεία να συγκεντρώνει μερίδιο αγοράς 3%. Η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει νέο μοντέλο smartwatch, το οποίο αναμένεται να της εξασφαλίσει μεγάλη ανάπτυξη πωλήσεων μέχρι τα τέλη του 2018. Αντίθετα η Samsung είδε τις πωλήσεις smartwatch να μειώνονται κατά 17% το εξεταζόμενο διάστημα. Ωστόσο και η Samsung λανσάρισε τον Αύγουστο νέο μοντέλο smartwatch (το Gear S4), η πορεία του οποίου αναμένεται να φανεί στα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου του έτους.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)