Η διαφήμιση με την κοπελίτσα που αραδιάζει διάφορους τεχνολογικούς όρους στον πατέρα της, και εκείνος δεν καταλαβαίνει γρι, είναι ένα σενάριο που το συμβούλιο του λεξικού της Οξφόρδης, θέλει να εξαλείψει. Σε μία συνεχή προσπάθεια να προσδιοριστεί το νόημα των λέξεων που χρησιμοποιούνται σε διαδικτυακά chat rooms και messengers, στο λεξικό προστίθενται νέες λέξεις που «μεταλλάχθηκαν» στο χώρο των ιντερνετικών συζητήσεων. Η επιλογή των νέων λέξεων γίνεται με βάση πολιτιστικά κριτήρια και παρακολουθώντας μία βάση δεδομένων με περισσότερες από δύο δισεκατομμύρια λέξεις που χρησιμοποιούνται σε σύγχρονα sites. Ανάμεσα στα νέα λήμματα του λεξικού, βρίσκονται τα retweet, sexting, cyberbullying, woot, jeggings, mankini, surveil (με την έννοια της παρακολούθησης πληροφοριών), κ.ά.