21.3 C
Athens
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024
More

    Η Sony επένδυσε 50 εκατομμύρια δολάρια στο marketing του Vita

    Όταν το PS Vita κυκλοφορήσει την επόμενη εβδομάδα, οι early adopters δεν θα τρέξουν στα καταστήματα να το προλάβουν… γιατί το έχουν ήδη προπαραγγείλει. Για τους υπόλοιπους, η Sony έχει ετοιμάσει μία μεγάλη προωθητική καμπάνια, ώστε να τους πείσει ότι πρέπει να αποκτήσουν τη νέα φορητή κονσόλα της. Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, η ιαπωνική εταιρεία έχει επενδύσει 50 εκατομμύρια δολάρια για να οργανώσει το marketing που θα στηρίξει το Vita. Εκπρόσωπος της Sony δήλωσε ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας μέχρι σήμερα, όσον αφορά τις κονσόλες της. Το κεντρικό σύνθημα της καμπάνιας είναι «never stop playing», κάτι που μπορούμε να μαντέψουμε ότι δεν ενθουσιάσει τους γονείς. Οι διαφημίσεις για το Vita θα ανέβουν σε 26 δημοφιλείς σελίδες (Facebook, Twitter, Youtube, κ.ά.), ενώ θα παίζονται και τηλεοπτικά σποτάκια.

    Δημήτρης Θωμαδάκης
    Δημήτρης Θωμαδάκης
    The Matrix cannot tell you who you are

    Related Articles

    1 ΣΧΟΛΙΟ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles