19.5 C
Athens
Δευτέρα, 27 Μαΐου, 2024
More

    JBL @IFA 2023 – Βρεθήκαμε στο κορυφαίο party της IFA και γνωρίσαμε τα νέα προϊόντα της JBL!

    H JBL αν μη τι άλλο είναι μια εκ των κορυφαίων brands στα προϊόντα ήχου, η οποία μάλιστα γνωρίζει το πως να διοργανώνει και τα πιο… cool party! Έτσι λοιπόν και στη φετινή IFA για να παρουσιάσει τα νέα της προϊόντα, διοργάνωσε ένα σούπερ event, το οποίο ξεχώρισε για τη ζωντάνια, το κέφι, τα ατελείωτα μουσικά vibes και φυσικά για τα νέα audio products της, τα οποία εκτοξεύουν την αδρεναλίνη στα ύψη και τα οποία ως γνωστόν αποτελούν μια… «κατηγορία» από μόνα τους.

    Ξεκινώντας πρώτα από τα νέα ακουστικά που παρουσιάστηκαν στο Club JBL event, η αγαπημένη εταιρεία που δεν σταματάει λεπτό να εξελίσσεται παρουσίασε τα Soundgear Sense. Τα εν λόγω ακουστικά διαθέτουν open-ear design, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη τους να διατηρεί την επαφή με το γύρω περιβάλλον. Τα συγκεκριμένα ακουστικά εξασφαλίζουν μια σύνδεση με τον έξω κόσμο, δίνοντας τη δυνατότητα στον χρήστη τους να απολαμβάνει παράλληλα ανενόχλητος της μουσική του. Διαθέτουν επίσης προστασία IP54, ενώ έρχονται με 4 μικρόφωνα που βοηθούν στο φιλτράρισμα του ήχου και στην πραγματοποίηση κλήσεων. Τέλος, προσφέρουν 6 ώρες αυτονομίας και διαθέτουν τη δυνατότητα ταυτόχρονης διασύνδεσης με πολλές συσκευές. Πέραν των Soundgear που ήταν σίγουρα η πιο ενδιαφέρουσα προσθήκη στο portfolio της JBL, η γνωστή εταιρεία παρουσίασε και τα πιο «κλασικά» Live 770NC και 670NC, δύο over-ear και on-ear προτάσεις που παίζουν δυνατά στην κατηγορία τους, καθώς προσφέρουν Active Noise Cancellation και αυτονομία που αγγίζει τις 65 ώρες.

    Πέραν των ακουστικών, ο μεγάλος πρωταγωνιστής της παρουσίας της JBL στην IFA δεν ήταν άλλος από τα νέα φορητά ηχεία Authentics, τα οποία αν μη τι άλλο διακρίνονται για την εκπληκτική ρετρό αισθητική τους. α τρία μοντέλα της σειράς Authentics διαθέτουν multi-room audio support, automatic self-tuning και ευέλικτες επιλογές συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth, WiFi και Ethernet. Και τα τρία ηχεία έχουν ενσωματωμένες διάφορες streaming λειτουργίες όπως AirPlay, Alexa Multi-Room Music, Spotify Connect κ.α.

    Αντλώντας σχεδιαστική έμπνευση από το ηχείο των 70s L 100, η JBL έδωσε στη σειρά Authentics μια ξεχωριστή εμφάνιση με μάσκα Quadrex με μοτίβο πλέγματος, πλαίσιο αλουμινίου τυλιγμένο με δέρμα σε μαύρο και χρυσό χρώμα. Το headliner της σειράς, το Authentics 500, προσφέρει τρία tweeter μιας ίντσας, τρία mid-range woofers 2.75 ιντσών και ένα subwoofer downfiring 6,5 ιντσών. Αυτό το μοντέλο υποστηρίζει Dolby Atmos και πωλείται για $ 700. Το φορητό μοντέλο, το Authentics 300 έρχεται με 360-degree audio και μπαταρία που αντικαθίσταται από το χρήστη για οκτώ ώρες ακρόασης. Με τιμή 430 $, μπορεί να είναι μια καλή επιλογή για χρήση εν κινήσει. Το Authentics 200, με τιμή 330 $, διαθέτει δύο tweeters μιας ίντσας, ένα woofer 5 ιντσών και ένα passive radiator 6 ιντσών. Υπόσχεται να προσφέρει πλούσιο στερεοφωνικό ήχο, βαθιά μπάσα και ισορροπημένο προφίλ ήχου. Και τα τρία ηχεία πρόκειται να κυκλοφορήσουν σε μαύρο χρώμα στις 17 Σεπτεμβρίου. Είναι συμβατά με την εφαρμογή JBL One, επιτρέποντας στους χρήστες να συγχρονίζουν υπηρεσίες μουσικής, να προσαρμόζουν το EQ και τις ρυθμίσεις σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους.

    Εκτός από τα παραπάνω, νέα προσθήκη είχαμε και στην εμβληματική σειρά PartyBox με το Ultimate, ένα πραγματικά τεράστιο Bletooth ηχεία, το οποίο είναι μια ιδανική πρόταση για εκδηλώσεις και… αχαλίνωτο πάρτι μέχρι το πρωί! To απόλυτο PartyBox υποστηρίζει Dolby Atmos, ενώ παράλληλα στο εσωτερικό του μπορούμε να βρούμε δύο tweeter, δύο 9ιντσά subwoofers και δύο Mid-range drivers για ένα αρκετά ισορροπημένο αλλά ισχυρό ακουστικό αποτέλεσμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι DJ και τα party animals θα το… λατρέψουν!

    Αν μη τι άλλο, το event της JBL ήταν φανταστικό και μια γεύση από τα όσα βιώσαμε στο Βερολίνο μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί…

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles