Η Nokia ανακοίνωσε στο πλαίσιο του MWC 2023 τα σχέδιά της για αλλαγή στην ταυτότητα του brand για πρώτη φορά εδώ και 60 χρόνια. Η κατασκευάστρια εξοπλισμού τηλεπικοινωνιών παρουσίασε ένα νέο logo, με πέντε διαφορετικά σχήματα να σχηματίζουν τη λέξη NOKIA. Το κλασικό μπλε χρώμα του παλιού logo μπαίνει πια στην άκρη, αφού μια ποικιλία χρωμάτων έρχεται να το αντικαταστήσει.
Ο Pekka Lundmark, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nokia, δήλωσε: «Βλέπουμε τη δυνατότητα της ψηφιακής τεχνολογίας να μεταμορφώσει τις επιχειρήσεις, τη βιομηχανία και την κοινωνία, με μια ευκαιρία για σημαντικά κέρδη στην παραγωγικότητα, τη βιωσιμότητα και την προσβασιμότητα. Η κορυφαία στην αγορά τεχνολογία κρίσιμης δικτύωσης είναι ζητούμενο, όλο και περισσότερο, από πελάτες και συνεργάτες σε κάθε κλάδο. Βλέπουμε ένα μέλλον όπου τα δίκτυα υπερβαίνουν τη σύνδεση ανθρώπων και πραγμάτων. Είναι προσαρμόσιμα και αυτόνομα. Είναι δίκτυα που αισθάνονται, σκέφτονται, ενεργούν και μεγιστοποιούν την ευκαιρία της ψηφιοποίησης».
«Σήμερα μοιραζόμαστε την ενημερωμένη εταιρική και τεχνολογική μας στρατηγική, με έμφαση στην απελευθέρωση του εκθετικού δυναμικού των δικτύων – πρωτοπορώντας σε ένα μέλλον όπου συναντούν το cloud. Για να σηματοδοτήσουμε αυτή τη φιλοδοξία, ανανεώνουμε το brand μας ώστε να αντικατοπτρίζει αυτό που είμαστε σήμερα – ένας ηγέτης στην καινοτομία γύρω από την τεχνολογία B2B. Αυτή είναι η Nokia, αλλά όχι όπως μας έχει δει ο κόσμος στο παρελθόν».