Για ένα startup που ξεκίνησε το 2011, η Xiaomi δεν τα κατάφερε και πολύ άσχημα. Και ενώ ο πρωταρχικός της στόχος είναι η πορεία στην κινεζική αγορά, η εταιρεία πλέον κάνει κινήσεις και σε παγκόσμιο κοινό. Και τώρα θέλει να ξεφύγει από τις πωλήσεις μέσω Internet, από τις οποίες ξεκίνησε, και να ανοίξει 1.000 καταστήματα λιανικής έως το 2020.
Αυτή τουλάχιστον είναι η υπόσχεση του CEO της εταιρείας, Lei Jun, που σημειώνει ότι η Xiaomi είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, όπως π.χ. η Huawei η οποία δραστηριοποίεται με χιλιάδες καταστήματα στην Κίνα αλλά και συνολικά έχει σημειώσει μία επιτυχημένη πορεία στον κόσμo.
Δεν έχουμε ακόμη ενδείξεις για το πού θα βρίσκονται αυτά τα καταστήματα, ωστόσο θεωρείται ότι τα περισσότερα θα βρίσκονται στην Κίνα, χωρίς βέβαια να αποκλείεται να βρίσκονται και σε άλλες περιοχές του πλανήτη.
Οι Κινέζοι ανεβαίνουν συνεχώς και γίνονται ολοένα και πιο ανταγωνιστικοί, κάτι που σίγουρα θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα…