Τα μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμογών, δηλαδή αυτά των Apple, Google, Microsoft, Amazon, RIM και HP, θα ακολουθούν στο εξής μία διαφορετική πολιτική απορρήτου. Για κάθε εφαρμογή που θα έχει πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα του χρήστη, τα καταστήματα θα πρέπει να εμφανίζουν ένα συμφωνητικό το οποίο πρέπει να αποδεχτεί ο χρήστης πριν κατεβάσει αυτή την εφαρμογή. Μάλιστα τα καταστήματα θα υποχρεούνται να προσφέρουν και έναν απλό τρόπο ώστε οι χρήστες να αναφέρουν τους προγραμματιστές των οποίων οι εφαρμογές κάνουν κακή χρήση των προσωπικών τους δεδομένων.