16.3 C
Athens
Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024
More

    Cablenet: Νέα στρατηγική συνεργασία με Salesforce και Tech Mahindra

    Την έναρξη μιας νέας στρατηγικής συνεργασίας που αποσκοπεί στην αξιοποίηση των προηγμένων δυνατοτήτων της κορυφαίας πλατφόρμας διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) της Salesforce, ανακοίνωσε η Cablenet. To όλο έργο θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με την εταιρεία Tech Mahindra, η οποία έχει εκατοντάδες επιτυχημένες υλοποιήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.

    Αναλυτικότερα, με την υλοποίηση του Salesforce Service Cloud, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Cablenet θα έχει πρόσβαση σε ένα ενοποιημένο προφίλ κάθε πελάτη. Πληροφορίες όπως το ιστορικό αγορών και αιτήματα εξυπηρέτησης και προτιμήσεων επικοινωνίας, θα ενεργοποιήσουν την δυνατότητα παροχής εξατομικευμένης υποστήριξης στην ομάδα, γεγονός που αναμένεται να οδηγήσει σε αυξημένα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών.

    Επιπλέον, τα προηγμένα εργαλεία δημιουργίας αναφορών και ανάλυσης της Salesforce θα επιτρέψουν στην Cablenet να αντλήσει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, επιτρέποντας στην εταιρεία να λαμβάνει αποφάσεις βάσει δεδομένων, για την επίτευξη της βέλτιστης συνολικής εμπειρίας των πελατών.

    Η Ingrid Camilleri, Chief Digital Officer της Cablenet, δήλωσε “Η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε στην Cablenet και η συνεργασία μας με την Salesforce θα μας επιτρέψει να ανεβάσουμε την εμπειρία των πελατών μας στο επόμενο επίπεδο. Με την πλατφόρμα CRM της Salesforce, θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε στους πελάτες μας ταχύτερες, πιο αποτελεσματικές και πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες, διασφαλίζοντας ότι οι ανάγκες τους ικανοποιούνται συνεχώς. Ανυπομονούμε για το θετικό αντίκτυπο που θα έχει αυτό στην επιχείρησή μας και στους πελάτες μας”.

    Από την πλευρά του, ο Robin Fisher, Senior AVP της Salesforce, ανέφερε “Στην Salesforce, η επιτυχία των πελατών είναι μία από τις βασικές μας αξίες. Είμαστε πολύ περήφανοι που η Cablenet πέτυχε έναν τόσο σημαντικό στόχο στο ψηφιακό της ταξίδι. Ο πελάτης είναι ο θησαυρός κάθε εταιρείας και εμείς επιτρέπουμε στους πελάτες μας να εξυπηρετούν καλύτερα και να προβλέπουν τις ανάγκες των πελατών τους, χάρη σε μια ολιστική στρατηγική που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), στα δεδομένα, και στις δυνατότητες CRM. Η Cablenet είναι ο στρατηγικός μας πελάτης στην Κύπρο και στον τομέα των επικοινωνιών και ανυπομονούμε να αναπτύξουμε περαιτέρω αυτή τη σχέση και να αξιοποιήσουμε τις συνέργειες μεταξύ των δύο εταιρειών μας”.

    “Οι πελάτες του σήμερα επικεντρώνονται στην καλύτερη δυνατή ψηφιακή δέσμευση, η οποία θέτει σημαντικές προκλήσεις για τα παλαιά συστήματα CRM. Το πρόγραμμα μετασχηματισμού του Salesforce CRM της Cablenet διασφαλίζει μια πραγματικά ανώτερη ψηφιακή εμπειρία για τους καταναλωτές, καθώς προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες και απαράμιλλη εμπειρία στον πελάτη. Μέσω αυτής της νέας πρωτοβουλίας, ενισχύουμε τη συνεργασία μας με την Cablenet, καθώς μοιραζόμαστε το κοινό πάθος για την παροχή τεχνολογίας αιχμής που θα προσαρμόζεται στις εξελικτικές αλλαγές και θα παρέχει αξία στους πελάτες μας”, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Rajesh Chandiramani, Business Head, Communications-Media-Entertainment, EMEA, APJI, Tech Mahindra. “Μαζί με τους συνεργάτες μας, την Tech Mahindra, ξεκινήσαμε ένα πολύ φιλόδοξο έργο για την αντικατάσταση του παλιού μας συστήματος CRM με σκοπό να προσφέρουμε στους πελάτες και τους υπαλλήλους μας ό,τι καλύτερο μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία”.

    Cablenet και Salesforce δεσμεύονται να συνεχίσουν τη συνεργασία τους για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον πελάτη. Σε αυτό το πλαίσιο, η Cablenet σχεδιάζει να επεκτείνει τη χρήση του Salesforce και σε άλλους τομείς της επιχείρησης της, αξιοποιώντας την ολοκληρωμένη σουίτα λύσεων της Salesforce.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles