Εστιασμένη στην αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων και προτεραιοτήτων που επέφερε η νόσος COVID-19, η Coca–Cola HBC Κύπρου ανακοίνωσε σήμερα την λειτουργία ενός νέου καινοτόμου ψηφιακού εργαλείου παραγγελιοληψίας, που δημιουργεί μια νέα ψηφιακή εμπειρία για τον πελάτη.
Πρόκειται για το νέο εταιρικό web Customers Portal που τίθεται στη διάθεση όλων των πελατών της Coca-Cola HBC Κύπρου 24/7, ώστε να μπορούν εύκολα να κάνουν τις παραγγελίες τους συχνά και εν κινήσει, με ταχύτητα και ασφάλεια. Επιπρόσθετα, με το πρωτοποριακό αυτό και εύχρηστο εργαλείο, οι πελάτες της εταιρείας θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν την εξέλιξη της παραγγελίας, να αναζητούν τα παραστατικά τους και να τα λαμβάνουν σε ψηφιακή μορφή, να ενημερώνονται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων καθώς και για πληροφορίες νέων προϊόντων και να δημιουργήσουν πρότυπες παραγγελίες.