15.5 C
Athens
Δευτέρα, 4 Μαρτίου, 2024
More

    FixCyprus App: από την πρώτη εβδομάδα λειτουργιάς εγκαταστάθηκε σε 3000 περίπου κινητές συσκευές

    Με ιδιαίτερη θέρμη αγκάλισαν οι κύπριοι πολίτες τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα FixCyprus, που τέθηκε σε λειτουργία την περασμένη εβδομάδα με στόχο να συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας του οδικού δικτύου και στην πρόληψη πιθανών ατυχημάτων. Μέσα σε λίγες μόνο μέρες η εφαρμογή εγκαταστάθηκε σε 3000 περίπου κινητές συσκευές, ενώ  υποβλήθηκαν περίπου 370 αναφορές.

    Σύμφωνα με τα στοιχειά που δημοσιοποίησε το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, οι αναφορές πολιτών που εμπίπτουν στη γεωγραφική περιοχή της Λευκωσίας ήταν περίπου 155, στη Λεμεσό 100, στη Λάρνακα  60, στην Πάφο 25 και στην Αμμόχωστο 30.

    Όλες οι αναφορές εξετάζονται από τους υπεύθυνους Διαχειριστές Αναφορών των Επαρχιακών Γραφείων του Τμήματος Δημοσίων Έργων και ανατίθενται για χειρισμό είτε στο ίδιο το Τμήμα Δημοσίων Έργων, είτε σε άλλες αρμόδιες Αρχές αναλόγως αρμοδιότητας.

    Η προτεραιότητα χειρισμού των αναφορών εξαρτάται από την επικινδυνότητα της κατάστασης και από τον τύπο του προβλήματος. Για παράδειγμα μια αναφορά που αφορούσε διασκορπισμένα χαλίκια σε τμήμα κύριου οδικού άξονα στη Λεμεσό ή αίτημα αντικατάστασης φωτεινού σηματοδότη σε νησίδα στη Λευκωσία, έτυχαν άμεσου χειρισμού και επίλυσης ενώ μια αναφορά που αφορούσε σε ελαφριά ρηγμάτωση οδοστρώματος, προγραμματίστηκε για επίλυση κατά τη φάση περιοδικής συντήρησης.

    Επί  του παρόντος 10% των αναφορών έχουν ολοκληρωθεί, 14% έχουν απορριφθεί, 65% έχουν προγραμματιστεί ενώ το υπόλοιπο 11% εκκρεμούν χειρισμού. Η πλειοψηφία των μέχρι στιγμής υποβληθέντων αναφορών αφορούν ρηγματώσεις στο οδόστρωμα,  εμπόδια/βλάβες στα πεζοδρόμια, βανδαλισμό πινακίδων και θέματα ορατότητας λόγω εμποδίων, ενώ η πλειοψηφία των αναφορών που απορρίφθηκαν αφορούσαν σε θέματα παράνομης στάθμευσης σε πεζοδρόμια, η οποία δεν εμπίπτει στους όρους χρήσης της εφαρμογής.

    Το 80% των συνολικών αναφορών δηλώθηκαν σε οικιστικούς δρόμους και δευτερεύοντες άξονες οδικού δικτύου γεγονός που φανερώνει ότι οι πολίτες προστρέχουν να αναφέρουν προβλήματα που εντοπίζουν στο οδικό δίκτυο της γειτονιάς τους και που πιθανόν να τους ταλαιπωρούν καιρό. Βάσει αυτού, διαφαίνεται ότι η εμπλοκή και ενεργή συμμετοχή των Τοπικών Αρχών και ιδιαίτερα των Δήμων είναι καθοριστικής σημασίας για τον προγραμματισμό και επίλυση των αναφορών αυτών, καθότι το δευτερεύον δίκτυο και οικιστικοί δρόμοι εμπίπτουν κατά το μεγαλύτερο ποσοστό στην αρμοδιότητα τους.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles