Δύσκολα θα πάρει Όσκαρ, ακόμη πιο δύσκολα θα συγκινήσει τους κριτικούς ταινιών, αλλά αυτά έχουν ελάχιστη σημασία μπροστά στο κοινό που διψάει για το διαφορετικό και για gaming μέχρι εσχάτων.
Αυτή τη φορά η διαφημιστική καμπάνια του Sony Ericsson Xperia Play δεν έγινε όπως συνηθίζεται, με τυπική παράθεση τεχνικών χαρακτηριστικών. Οι άνθρωποι της εταιρίας σκέφτηκαν πως θα ήταν πιο εντυπωσιακό και πιασάρικο, να ρίξουν μια χάλια γκόμενα στο πλατό και να της εμφυσήσουν ατάκες και κείμενο που και οι πιο ανατρεπτικοί marketeers δεν θα μπορούσαν καν να συλλάβουν.
Το αποτέλεσμα: Το καλύτερο επικοινωνιακό ταρατζούμ που έχουμε δει μέχρι τώρα και teasers ικανά να σε βάλουν στο τρυπάκι να αποκτήσεις αυτό το κινητό τηλέφωνο. Μαγκιά τους.