Δεν ξέρω πόσο φρόνιμο είναι να βελτιώνεις ένα 8κύλινδρο μοτέρ που βγάζει 552 άλογα. Πόσο μάλλον αν το κάνεις για να κερδίσεις 10 επιπλέον ίππους και κάτι ψιλά στη ροπή... Εκτός και αν οδηγείς BMW Μ5, την οποία προφανώς και δεν επέλεξες μόνο και μόνο για να μετακινείς γρήγορα την οικογένεια.
Αν λοιπόν θέλεις να σου σηκώνεται η τρίχα κάθε φορά που πατάς το γκάζι, τότε φίλε αναγνώστη οφείλεις στον εαυτό σου να αλλάξεις την εργοστασιακή εξάτμιση με μια Akrapovič. Και αν δεν έχεις M5 δεν πειράζει, μπορείς να τοποθετήσεις το σύστημα εξαγωγής-κόσμημα και στο δικό σου τετράτροχο (ή δίτροχο) κάνοντας κλικ εδώ. Αφού πρώτα ξεκινήσεις την αιματηρή οικονομία.