To Υπουργείο Μεταφορών της Βρετανίας λανσάρισε την πιο πρόσφατη THINK! καμπάνια για το καλοκαίρι του 2013 με σκοπό να υπενθυμίσει στους ξεχασιάρηδες και δυνατούς πότες Βρετανούς τους κινδύνους του να πίνεις και μετά να θέλεις να οδηγήσεις κιόλας. Και μιλάμε για καμπάνια που δίνει τον ορισμό του “shock tactics”…
Το project -μία δημιουργία της Leo Burnett- είναι στημένο σε μία pub όπου ένας ψεύτικος καθρέφτης που είναι τοποθετημένος στις αντρικές τουαλέτες κάνει όλη την δουλειά. Την στιγμή που πάνε να πλύνουν τα χέρια τους, τότε συμβαίνει το σοκαριστικά μοιραίο. Και μπορεί να είνα ηθοποιοί αυτοί που παίρνουν μέρος στην καμπάνια, η τρομάρα ωστόσο παραμένει. Την επόμενη φορά που θα πιείτε και θα οδηγήσετε, θυμηθείτε αυτό το video. Βασικά, και την επόμενη φορά που θα πάτε στο WC ενός μπαρ για να πλύνετε τα χέρια σας…
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.