Η ομάδα του ΙΚΕΑ στη Ρωσία κατάφερε κάτι εκπληκτικό. Θέλοντας να αναδείξει τη νέα συλλογή PS 2014 στους Ρώσους με μηδαμινό κόστος διαφήμισης, επέλεξε το Instagram και δημιούργησε το πρώτο «site» μέσα στο Κοινωνικό Δίκτυο εικόνων και βίντεο, με πανέξυπνο τρόπο.
Αν επισκεφθείτε μέσα από κάποια κινητή συσκευή το λογαριασμό Ikea_PS_2014, τότε θα παρατηρήσετε πως ο σχηματισμός των εικόνων οι οποίες υπάρχουν δημιουργεί έναν κατάλογο. Από υπολογιστή οι εικόνες φαίνονται ανακατεμένες και το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό.
Πατώντας σε οποιοδήποτε σημείο του καταλόγου, η εικόνα η οποία ανοίγει περιέχει tags τα οποία οδηγούν σε νέο λογαριασμό για το κάθε αντικείμενο της συλλογής. Με τον τρόπο αυτό, ο χρήστης περιηγείται ανάμεσα σε όλα τα αντικείμενα του καταλόγου, τα οποία στις περιγραφές περιέχουν σύνδεσμο για το site του ΙΚΕΑ.
Επίσης, σημαντικό είναι επίσης το γεγονός πως κάθε λογαριασμός αντικειμένου της συλλογής του ΙΚΕΑ μπορεί να προστεθεί ως tag στις εικόνες των Instagram χρηστών, με τους καταναλωτές να βλέπουν τα αντικείμενα τοποθετημένα σε διάφορους χώρους από διάφορους άλλους χρήστες.
Μέσα από το Instagram, λοιπόν, το ΙΚΕΑ δημιουργώντας πολλούς ξεχωριστούς λογαριασμούς κατάφερε να τους ενώσει με έναν πολύ έξυπνο τρόπο και να προωθήσει τα προϊόντα του χωρίς κάποιο ιδιαίτερο κόστος.
Τέλος, δείτε το βίντεο που ακολουθεί για να πάρετε μια ιδέα όσοι δεν ανοίξετε το Instagram.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.