Την νέα ηλεκτρονική υπηρεσία «Paperless Cashier» που αφορά ηλεκτρονική υπογραφή και αποδείξεις στο email, σε όλα τα καταστήματά της, ανακοίνωσε πρόσφατα η AstroBank. Αναλυτικότερα, με την υπηρεσία Paperless Cashier, o πελάτης που επισκέπτεται ένα κατάστημα της τράπεζας για να κάνει ταμειακές συναλλαγές (κατάθεση, ανάληψη, μεταφορά χρημάτων κ.λπ) υπογράφει σε tablet αντί σε χαρτί και στη συνέχεια, η ψηφιακά υπογεγραμμένη συναλλαγή αποστέλλεται στο προσωπικό email του πελάτη δίνοντάς του τη δυνατότητα να την αποθηκεύσει στον υπολογιστή ή στο κινητό του για εύκολη εύρεσή της στο μέλλον. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί να λάβει την απόδειξη ηλεκτρονικά, μπορεί να ζητήσει την εκτύπωση της.