21.6 C
Athens
Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
More

    Πως τo ERP μπορεί να «απογειώσει» το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

    Η ενσωμάτωση του ERP με το e-commerce είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές και αυτό για μια σειρά από λόγους που παραθέτουμε στη συνέχεια.

    Εξάλειψη ανθρώπινων λαθών

    Η ενσωμάτωση του ERP / e-commerce ουσιαστικά εξαλείφει τις πιθανότητες ανθρώπινου λάθους και παραλείψεων που μπορεί να αποδειχθούν επιζήμιες για τις επιχειρήσεις. Τα πλέον κοινά λάθη σχετίζονται με τις μη αυτοματοποιημένες διεργασίες που περιλαμβάνουν λανθασμένες ποσότητες παραγγελιών, λάθος διεύθυνση, λάθος κατάσταση του inventory, ελλιπείς ή λάθος πληροφορίες, καθώς επίσης και λάθος τιμές και ενημέρωση. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι επιπλέον κόστος, χαμένες πωλήσεις και τελικά δυσαρεστημένοι πελάτες.

    Δεδομένα σε πραγματικό χρόνο

    Χάρη στην ενσωμάτωση ERP και e-commerce λύση όπως αυτή της SoftOne, το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν θα έχει ποτέ πρόβλημα αποδοχής παραγγελιών για προϊόντα που δεν είναι σε στοκ, καθώς τα δεδομένα του inventory στο ERP επηρεάζουν επίσης τις ποσότητες που πωλούνται/παραγγέλλονται στο e-commerce site σε πραγματικό χρόνο. Τα insights σχετικά με τη έγκαιρη διαθεσιμότητα των επιπέδων του inventory οποιαδήποτε στιγμή, είναι εξαιρετικά σημαντικά όσον αφορά τις ορθές αποφάσεις, κι αυτό με τη σειρά του έχει ως αποτέλεσμα να μειωθούν οι πιθανότητες για απώλεια πωλήσεων και πελατών.

    Μεγαλύτερος έλεγχος και insights

    Το engagement των πελατών και η γνώση των αναγκών του πελάτη είναι ζωτικής σημασίας. Η διάθεση των δεδομένων του e-commerce στο σύστημα καθιστά πιο απλή την εκτίμηση των on-demand προϊόντων σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία. Αυτό θα έχει ως συνέπεια ακόμα καλύτερο budgeting και σχεδιασμό, καθώς και σχεδιασμό μιας πιο ορθής στρατηγικής marketing.

    Ικανοποίηση πελατών

    Οι ενημερωμένες πληροφορίες προϊόντων, οι σωστές λεπτομέρειες tracking και η σωστή κατάσταση του inventory στο web store δεν θα αυξήσουν μόνο την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης αλλά θα συνεισφέρουν στην ικανοποίηση των πελατών. Το feedback του ικανοποιημένου πελάτη λειτουργεί υπέρ της επιχείρησης, πολύ καλύτερα από οποιαδήποτε άλλη στρατηγική marketing.

    Χαμηλότερες λειτουργικές δαπάνες

    Η ενσωμάτωση του ERP και του e-commerce μειώνει σημαντικά τις δαπάνες. Δεν υπάρχει ανάγκη πρόσληψης επιπλέον προσωπικού για τη διαχείριση του e-commerce site, όσον αφορά την ενημέρωση τιμών, προϊόντων ή φωτογραφιών. Οι παραγγελίες εμφανίζονται, οι πληροφορίες συμπλήρωσης ενημερώνονται και η χρέωση πιστωτικών καρτών των πελατών γίνεται αυτόματα. Με τον τρόπο αυτόν αφενός μειώνεται το εργασιακό κόστος και αφετέρου εξαλείφονται και οι κρυφές δαπάνες από τα ανθρώπινα λάθη.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles