23 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024
More

    Αυτό ήταν το brand που συζητήθηκε περισσότερο στο πλαίσιο του MWC 2018

    Σύμφωνα με μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Brandwatch σε συνεργασία με το Twitter, η Nokia ήταν το brand εκείνο στο οποίο έγιναν περισσότερες αναφορές στο πλαίσιο του Mobile World Congress της Βαρκελώνης, ξεπερνώντας τη Samsung που βρέθηκε στη δεύτερη θέση.

    5a93c258de928_630x354_efa9e9bbebe7b1e00536a99cace76d2b_5a93c25843884

    Ακολούθησαν οι Huawei, Google και ...Apple, παρόλο που η τελευταία κατά τη συνήθη τακτική της απείχε από τις παρουσιάσεις.

    Brandwatch

    Η Samsung παρουσίασε στο πλαίσιο του MWC 2018 τις νέες της ναυαρχίδες Samsung Galaxy S9 και S9+ ενώ η Nokia είχε να μας επιδείξει πλειάδα συσκευών, από τις οποίες ωστόσο ξεχώρισε ένα …feature phone, η νέα έκδοση του Nokia 8110 4G.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles