Με όπλο το νέο P9, αποτέλεσμα της συνεργασίας της Huawei με τη γερμανική εταιρεία οπτικών και φωτογραφικών μηχανών Leica η Huawei προσπαθεί να μπει σφήνα στο «κλαμπ των μεγάλων κατασκευαστών» smartphones. (Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Huawei, η Leica έχει πράγματι συνεισφέρει στη σχεδίαση της κάμερας και δεν πρόκειται απλά για μια πιστοποίηση που έδωσε η γερμανική εταιρεία προς την Huawei).
Tην προσδοκία αυτή έρχονται να ενισχύσουν και τα τελευταία στοιχεία της IDC, σύμφωνα με τα οποία η Huawei βρίσκεται στην τρίτη θέση της παγκόσμιας αγοράς smartphone με ποσοστό που αγγίζει το 8,7%, ενώ η πορεία της τα τελευταία τέσσερα χρόνια είναι σταθερά ανοδική. Συγκεκριμένα, το 2015 η Huawei πούλησε 108 εκατομμύρια κινητά, ενώ το αντίστοιχο νούμερο το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους βρίσκεται ήδη στο 28,8 εκ.
Σημειώνεται ότι η σειρά P9 της Huawei, ξεκίνησε πριν λίγες ημέρες να διατίθεται και στην Κύπρο από την Cyta μέσω των προγραμμάτων RED της Cytamobile Vodafone, και περιλαμβάνει συνολικά τρία μοντέλα, τα P9 Lite, P9 και P9 Plus τα οποία όπως εκτιμάται, θα βοηθήσουν στην περεταίρω αύξηση του μεριδίου αγοράς της εταιρείας, μειώνοντας έτσι κι άλλο την ψαλίδα από τους δύο πρώτους της λίστας, Samsung και Apple.