Νέα απόπειρα εξαπάτησης του κοινού με την αποστολή μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα όποια φέρουν το όνομα των Κυπριακών Ταχυδρομείων παρατηρείται τις τελευταίες μέρες. Όπως συστήνουν τα Κυπριακά Ταχυδρομεία το κοινό θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό και να ελέγχει τα ακόλουθα σημεία που του επιτρέπουν να διαπιστώσει ότι η επικοινωνία ΔΕΝ προέρχεται από τα Κυπριακά Ταχυδρομεία, αλλά από επιτήδειους που προσπαθούν να τους εξαπατήσουν:
- Η διεύθυνση αποστολής του e-mail δεν είναι ΧΧΧΧΧΧΧΧ@cypruspost.post
- Το λεκτικό στα ελληνικά προέρχεται από αυτόματη μετάφραση
- Ο αριθμός αντικειμένου δεν είναι πραγματικός (να ελέγχετε ότι όντως αναμένετε αντικείμενο)
- Τα Κυπριακά Ταχυδρομεία δεν θα επιστρέψουν αντικείμενο ή δεν θα παραδόσουν αντικείμενο επειδή δεν καταβλήθηκαν δασμοί/φόροι
- Οι πληρωμές δεν κατεθύνονται στην πλατφόρμα διαδικτυακών πληρωμών της JCCSmart.
Πιο κάτω παρατίθεται δείγμα του παραπλανητικού μηνύματος:
From: Cyprus post / Κυπριακά Ταχυδρομεία <[email protected]>
Sent: 18 November 2021 19:05
To: …………………………………………………………
Subject: Δεν ήταν δυνατή η παράδοση του δέματος σας στις 18.11.2021 , επειδή δεν έχει καταβληθεί δασμός (1,45 CYP).
Importance: High
Δεν ήταν δυνατή η παράδοση του δέματος σας στις 18.11.2020, επειδή δεν έχει καταβληθεί δασμός (1,45 CYP).
Η παράδοση προγραμματίστηκε μεταξύ: 18.11.2021 – 20.11.2021
Αναφορά πληρωμής: CYPRUSPOST | CY_8CV0KYP-20200809174839000
Σύνολο: (1,45 CYP).
Δικαιούχος: CYPRUSPOST
Για να επιβεβαιώσετε την αποστολή του πακέτου σας κάντε κλικ εδώ
Εάν το πακέτο δεν παραληφθεί εντός 30 ημερών, το CYPRUSPOST έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση έκπτωσης (0,49 CYP) για κάθε ημέρα κράτησης!
Για περισσότερες υπηρεσίες, βρείτε την παρακολούθηση της αποστολής σας κάνοντας κλικ εδώ
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας,
Χαιρετισμοί,
Η εξυπηρέτηση πελατών σας CYPRUSPOST.
Αυτό το e-mail αποστέλλεται αυτόματα. Επομένως, δεν είναι δυνατόν να ανταποκριθούμε σε αυτά ως αντάλλαγμα.