Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Netflix έχουν γίνει γνωστά το τελευταίο διάστημα, αφού ο μεγάλος ανταγωνισμός στο streaming, ο πόλεμος στην Ουκρανία και ο διαμοιρασμός των κωδικών οδήγησαν σε σημαντικές απώλειες εσόδων και συνδρομητών.
Ο κολοσσός του streaming προχώρησε σε απολύσεις πρόσφατα σε μια προσπάθεια να περιορίσει τα έξοδα, ενώ ανακοινώθηκε επίσημα τα φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις.
Σύμφωνα με τη Hollywood Reporter, ο CEO Τεντ Σαράντος της εταιρείας δήλωσε πως «έχουμε αφήσει στην άκρη μια μεγάλη μερίδα κοινού που λέει πως το Netflix είναι αρκετά ακριβό για εκείνους και πως δεν τους ενδιαφέρει αν έχει και διαφημίσεις. Οπότε προσθέτουμε ένα νέο πακέτο συνδρομής για όσους δεν ενοχλούνται να έχει η θέασή τους διαλείμματα με διαφημιστικά μηνύματα».
Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για πακέτο με διαφημίσεις στο Netflix, αφού είναι ένα μέτρο που έχουν εφαρμόσει ήδη και άλλες πλατφόρμες. Αναμένεται να δούμε όμως ποια θα είναι η τιμή του νέου πακέτου και ποια θα είναι η διάρκεια των διαφημίσεων.
Διαβάστε επίσης:
Αποκαλύφθηκε το επίσημο trailer για τον 4ο κύκλο του Westworld