Τη λειτουργία της υπηρεσίας Panic Button για τους πελάτες της προπληρωμένης soeasy της Cytamobile – Vodafone ανακοίνωσε πρόσφατα η Cyta. Πρόκειται για μια νέα υπηρεσία που έρχεται να πλαισιώσει Call me Back #120# και το Transfer #105#, η οποία διευκολύνει προσωρινά τους πελάτες που εξαντλείται το υπόλοιπο τους, μέχρι τη στιγμή που θα κάνουν top-up.
Συγκεκριμένα, με την υπηρεσία Panic Button, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα , όταν εξαντληθεί το υπόλοιπο τους, να πατήσουν #150# και να σερφάρουν στο διαδίκτυο εντελώς δωρεάν για 1 ώρα όποτε το χρειαστούν, μια φορά το μήνα. Διευκρινίζεται ότι η υπηρεσία ισχύει για τους πελάτες soeasy που έχουν κάνει ένα top-up €5 και άνω τους τελευταίους δύο μήνες και που δεν έχουν καθόλου υπόλοιπο στο λογαριασμό τους. Εφαρμόζεται επίσης Πολιτική Ορθής Χρήσης: 500ΜΒ ανά χρήση της υπηρεσίας
Να σημειωθεί ότι η Cyta, παράλληλα με την νέα υπηρεσίας Panic Button παρέχει άλλες δυο επιλογές που διευκολύνουν τους πελάτες soeasy όταν εξαντληθεί το υπόλοιπο τους όπως το Call me Back #120#: Δυνατότητα για ειδοποίηση κάποιου άλλου αριθμού για να καλέσει και το Money Transfer #105#: Δυνατότητα για μεταφορά χρημάτων από κάποιον άλλο αριθμό soeasy.
Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας μπορεί να γίνει και από την ιστοσελίδα κάνοντας login στο MyCyta, ενώ περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν διαθέσιμες στο σύνδεσμο https://www.cyta.com.cy/soeasy-panic-button.