Το TikTok ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν απευθείας στην πλατφόρμα, χρησιμοποιώντας εγκεκριμένες εφαρμογές τρίτων. Πρόκειται για μια επέκταση του Share to TikTok, η οποία «αυξάνει τα εργαλεία που μπορεί να επιλέξει η κοινότητα για εύκολη πλοήγηση σε κάθε στάδιο της διαδικασίας δημιουργίας -τόσο εντός όσο και εκτός της πλατφόρμας-», αναφέρει η εταιρεία. Ανάμεσα στους συνεργάτες που ανακοινώθηκαν για το Direct Post είναι η Adobe, η Twitch, η Blackmagic Design κ.α.
Οι λειτουργίες πλέον θα επιτρέπουν στους δημιουργούς να κάνουν πρόχειρα, να ορίζουν υπότιτλους ή audience settings και να προγραμματίζουν ή να δημοσιεύουν περιεχόμενο απευθείας από υποστηριζόμενες εφαρμογές τρίτων. Προς το παρόν υποστηρίζονται μόνο τα βίντεο, αλλά το φωτογραφικό περιεχόμενο θα γίνει “σύντομα διαθέσιμο”.
Το λογισμικό τρίτων που υποστηρίζει τη λειτουργία από την αρχή της κυκλοφορίας περιλαμβάνει τα Adobe Premiere Pro, Adobe Express, CapCut (που ανήκει στη μητρική εταιρεία του TikTok ByteDance), DaVinci Resolve, SocialPilot και Twitch. Το TikTok λέει ότι οι συνεργάτες θα «εξεταστούν μέσω μιας διαδικασίας ελέγχου» προτού μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν το API.
«Τώρα περισσότερο από ποτέ, η δημοσίευση περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο έχει γίνει αναγκαιότητα και οι δημιουργοί όλων των επιπέδων χρειάζονται εργαλεία που μπορούν να τους ενδυναμώσουν με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και χωρίς περιορισμούς», δήλωσε ο Deepa Subramaniam, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ Creative Cloud της Adobe. «Με τη νέα λειτουργία Direct Post για το TikTok που είναι διαθέσιμη στο Adobe Express και το Premiere Pro, οι δημιουργοί μπορούν να συνεχίσουν να δημιουργούν ξεχωριστό περιεχόμενο, αλλά με αυξημένη ταχύτητα και χωρίς διακοπές».