Το Clubhouse συγκαταλέγεται αυτή τη στιγμή ανάμεσα στα πιο hot social media apps (το γιατί μπορείτε να το διαβάσετε εδώ) που εμφανίστηκαν το τελευταίο χρονικό διάστημα. Και μπορεί ακόμη να λειτουργεί με invitations να είναι αποκλειστικό στο Store της Apple, η συνολική αποδοχή του και η audio-based εμπειρία που προσφέρει έχουν ήδη κινήσει το ενδιαφέρον κολοσσών της τεχνολογίας και το Twitter βρίσκεται ανάμεσα τους.
Ειδικότερα, το Bloomberg που επικαλείται καλά πληροφορημένες πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι το Twitter ετοιμάζεται να καταθέσει προσφορά ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να εξαγοράσει το Clubhouse. Ωστόσο, υπάρχει story πίσω από το deal που εάν αληθεύουν οι φήμες «ψήνεται»… Συγκεκριμένα, οι υπεύθυνοι του Clubhouse επιχείρησαν να βρουν χρηματοδότηση και επενδυτές για την περαιτέρω ανάπτυξη της πλατφόρμας και κάπου εκεί ήταν που εμφανίστηκε το Twitter, το οποίο σύμφωνα με το ρεπορτάζ προσέφερε το προαναφερθέν αστρονομικό ποσό. Η κίνηση βέβαια αυτή (εφόσον ισχύει) προκαλεί εντύπωση από τη στιγμή που το Twitter αναπτύσσει τη δική του audio-based SoMe πλατφόρμα, η οποία ονομάζεται Spaces. Για να δούμε λοιπόν τι μέλει γενέσθαι, καθώς εάν το Twitter κάνει την κίνηση του δεν αποκλείεται να δούμε και άλλες μεγάλες εταιρείες να ακολουθούν το παράδειγμα του.